En helt vanlig svenssononsdag


Idag började jag klockan 9-18...
Inget speciellt alls som har hänt idag... Höll på att ramla ner från våran monster stege idag, men fick tag i kontrollen i sista minut. Har även bytt plåster tusen tals gånger idag, på mitt cpfinger, men de rammlar ju bara av efter ett litet tag. Ska fan komma på ett fingerplåster som verkligen sitter kvar.... Prövade även en mega grej över hela fingret som typ ett bandage som man satt fast runt handleden, men ne då fick jag typ ett dött finger, lr kramp lr nått liknande. Hahah! Vilka stor problem jag har i mitt liv !

Skulle ha en kund idag när jag slutade, men den avbokade i sista minut åh bytta tills imorn!

Ikväll händer inte mycket blir en helt vanlig svenssononsdag med film hemma hos Micke och L....

Ha en trevlig svenssononsdag

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: