Gummibands effekten


Nu har projektet satts igång, gått sjukt bra hittills, tar lite längre tid än förväntat åh det känns ju lite tungt måste jag då säga... Sedan kommer det kanske bli lite dyrare än väntat med, åh det känns åt helvete.... Men får se om det går att lösa på något sätt ! Kan ju hoppas på det....

Har även blivit en officiel tönt... Men det var lite kul ändå hahahahahahahahaha

I helgen ska jag endast jobba och jobba, blir inget nöje här inte.... Big NO NO!

På lördag fyller även Min Mami år så jag har handlat lite saker till henne så det kommer nog bli skit bra !

Även att när jag skulle slita bort en list idag, vart de gummibands effekten när jag råkade tappa den så jag fick en äcklig gammal rostig spik rätt in i handen, sjukt ont åh blödde som en tok, åh nu kan jag inte använda lillfingret :( Buhuuu


BRING IT.
BY: Sandra

Kom tillbaka till jobbet NUU!!!

2008-10-30 23:29:36

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: