Sockerbitar å Flugor

Helgen var kung, började fredagen med att gå på bio med Mikaela och sedan fixa hennes hår var mysigt att umgås lite ihop. Sedan lördag jobbade jag hela 3 timmar :P sedan hem åh slöa. Var inflyttnings fest hos Bella (nya gina hoen vår) åh de hade det jätte fint åh mysigt i ny lägan, fixade även hennes hår åh hon vart så snygg så :) Var en hel del pladdar men det e väl självklart när de e brudar... Sedan bar det iväg till Oscar där vi dansa öl åh utbytte kvitton ;) Sedan gick jag och Elin hoe vidare till Olearys åh där kan man verkligen säga att vi var sockerbitarna på dansgolvet åh resten var små flugor ;) hahahahahah !

Var en riktigt lyckad helg, var ju även ledig igår söndag åh det gjorde ju det hela mycket bättre... Var på kina med familjen åh käckade gott åh myste på :) Sedan kom mötley åh hämtade mig så åkte vi åh hämta resten av grabbarna så åkte vi åh tittade på två filmer och spelade lite buzz :P även att jag som vanligt inte vann åh som vanligt vann Mötley!

Pingpongkunge se den haha då får ni allt ett fint skratt på läpparna ;)



Idag har jag jobbat, var riktigt skoj gick snabbt idag :) tack gull :P

Nu sitter jag åh väntar på att mötley åh dennis ska sluta så ska vi åka åh se sista fillen vi hyrde, sedan lär det bli buzz fuck a duck spel åh jag komma förlora som vanligt :( ahhhhh !

Ah men ha en trevlig kväll!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: