Storslagen torsdag

Var ledig hela dag, gjorde inte allt för mycket fixade naglarna och sedan hem och la mig i sängen åh läste en massa.

Magnus Betnér vad mer kan man säga än sjukt snygg åh sjukt jävla bra!!!

Jag och Dennis var och tittade på han igår åh fy fan vad rolig han var, även fast Dennis nickade till två gånger ;)

Sedan kom Mötley och hämtade upp oss så åkte vi hem till han och spelade Buzz åh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jag förlorade varje gång! Sattans jävla skit less jag blev....

Sedan såg vi en fille. sedan hem sova!

Jobbat idag gått sjukt bra men var sjukt mycket att göra.... Nu har jag varit åh sagt hej till Sis Nina som är här och hälsar på ska se bio!

Ne nu ska jag fixa åh trixa för ikväll blir det Jägerrrrrrrr ;D

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: