Vad?

Fuck Face

Hahahhaahahahahahah

Jag är sämst på att blogga JAAA!!  Men vafan jag har ju så mycket annat föör mig i livet, åh hallå jag gör väl hellre en massa än att sitta här och skriver vad jag ska göra ;)

Iförrgår var jag åh Dennis till Mötley såg film åh spelade buzz (ja jag förlorade som vanligt) åh såg en till film, men då tvär slocknade jag!

Igår var det min lediga dag, då var jag och Dennis åh åt hos Janni sedan runt och titta på alla fina saker jag vill få av alla :P hahah köpte även en skit fin krucka av mörkt trä som e grov å stabil. 99 kr fynd :P


Idag började jag 9.00-18.00 var en konstig dag idag, hände inte så mycket hade inte så mycket att göra. Men tiden flög fram ändå, så det var sjukt tacksamt:)

Åkte in till stan åh in på Gina :P väntade på Chefen sedan åkte vi hem till henne så satt vi igång, satt löshår och klippte henne åh hon vart sjukt snygg :) åh jätte nöjd, rockigt girl ;P

Sedan kom jag hem åh hamnade här, är sjukt trött men MÅSTE tvätta äckel hor cp håret (åh vad jag gillar det).


Imorgon har vi möte klockan 8.00 så jag jobbar 8.00-20.30 imorn jippi det ser jag framemot .....
Tur jag jobbar med sådan sköna hoes ;)



Så titt vad duktig jag var då :D Ska tillo med va duktig att lägga upp lite bilder på friller jag fixat !

Have fun!

         


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: