- Sommar blandning

Nu har jag hälften av alla kort som tagits under sommaren redo att laddas upp! Så nu får ni frossa i några sköningar men vänta på resten :P



Storsjöyran 2oo8


       
                                                                                                   




Drakbåtsfestivalen 2oo8

             




Gina Hoe Kick Off i Skellefteå
                                                 




Selångermarknaden 2oo8


   





Gina Hoe fest
                 




Janni gullet 20

                                     




Sommar fest

             


Detta har tagit mig sammanlagt 3 dagar att fixa på 11 :P hahahahaha ! Är dock inte ens hälften av alla bilder som finns, men e de jag har på denna dator!


Hoppas ni hade skoj ;)






BRING IT.
BY: nicco

Ahh vilka roligas bilder! haha! lagg ut bilderna fran gina, alltsa nar vi var pa jobbet! puss love u!

2008-09-19 21:57:23
http://niccis.devote.se
BY: niccis

men allvarligt! tror du inte att det har blivit nat fel pa min lon! blir sa fruktansvart less! har sitter jqg i bqrcelonq med 70 cent, jippi!

2008-09-25 09:31:20
http://niccis.devote.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: