---_I´m in Miami bitch


Sitter nu på tåget hem mot Sundsvall, ja det är man väl inte alls så positiv till!
Hade lätt kunnat stannat längre, även fast jag sov i lill soffan...
Jag och Nicco sitter med varsin dyr macka, Niccos var tydligen inge god, så jag har fan inte så höga förväntningar på min macka nu heller...

Hade sjukt skoj igår, var i Manpower stugan och hälsade på grabbarna där, snacka om flottställe!
Sjukt skoj där, satt och batla musik köket mot vardagsrummet! Hahahha

När vi skulle på krogen så skulle vi gå på Suppers !

- Nicco: Va kan man dricka på Subway ?

Efter vi hade varit där ett tag och suttit på skamvrå sidan, drog vi till Dahlbloms och som vanligt så bjöd de på sjukt mycket folk och härlig stämning!

När vi skulle gasa hem fick vi den pimpaste taxin i hela åre skaratta så vi dog!

Kommer bilder innom kort, men nu finns det inte tid till sådant!

Idag har vi bara legat i stugan kollat på tv och suttit ute i solen, jag har dock inte varit bakis endast slö.

När jag kommer hem ska jag tydligen gå ut, Mötley och Dennis har ivrigt väntat på att jag ska komma hem hela helgen, så ja vad har man för val ? Bara att kliva på igen då!

Micke btw är det endast jag som vet att bäret är kung, för du har varit otrogen och försummat ditt bär för grupptrycket till äpplet istället!

Hahahhahahahahahhahah!




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: