_Hey hoe lets go_


Vi drog ner till Barista och mötte Wenner, även att vi inte var försenad utan vi fick stå och vänta på han ! ! ! (Viktigt)
Satt och lyssna på en liten genomgång om försäkringar, sedan Nicco och Wenner´s planer inför resan till Australien, gud vad nöjd jag var som ska få vara kvar i underbara Sundsvall ...?..? NOT

Sedan gasade vi till Ginatricot i stan, har inte varit där sedan de gjorde om. Det var ju as nice ju !

Sa hejdå till Wenner, så gasade vi in på Carlings för att hejja på Krille!
Satt där och försökte få bra priser på några t-shirts vi hittade, men det gick dock inte så bra !
Får tjata lite mera ;-)

Legat och läst lite, Nicco åkte hem!

Impuls följde med Erik och Micke för att panta alla burkar Micke har samlat på sig under hmm 10 år !...?
Tog ju ungefär 1000 årrrrr, en kroners pant upp till 294.50 (nån burk) ... Micke höll på att skämma ihjäl sig !

Köpte lite snus, sedan plockade vi upp Madde.
Drog på Max så fick Micke köpa middag till mig, eftersom jag var så snäll att kämpa med panten! Tackar...

Åh nu ligger jag här hemma igen och sorkar i soffan !



Wenner



Krille



Emm



Visst ser det ut som om man var i turkiet :-P



Erik och Micke



De klagade hur jag höll min hamburgare?



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: