_You can have whatever you like_


Nu sitter jag och Nicco på tåget mot Åre, äntligen...

Igår var vi ju på Monki invigningen, var sjukt stort och fint i butiken, tyckte det var lite roligt att de sålde inga varor alls, man fick inte köpa, men däremot hade de dj och klubber, kaker, sedan det bästa ÖL som man fick ta av hur mycket man ville !

Så vi fick en bra start på kvällen !

Sedan gick vi ner till Frida drog i oss en vinflaska, sedan hade jag kommit på att jag inte ville följa med ut, så jag la mig ner i sängen och skulle sova jag !

Men då satt tjejerna på T.I jag for upp med sjukt mycket energi i kroppen sedan drog vi till G3...

Var sjukt mycket folk där, träffa många många kompisar var kul som fan måste jag säga, Nicco och jag dansade som några dårar...

Fick även sjukt bra priser i baren och Nicco skit nöjd hon trodde hon hade kommit på knepet för att få billigare drinkar,
det var att dra mig i håret som jag hade uppsatt! hahahahahha !

Sedan vart det subway och hem till Frida och titta på white chicks!!!

Lite halv sliten när man vakna i morse men va fan!

Men vi gasade på stan och köpte alla nödigheter, sedan åt vi lite gula måsen!

Sedan såg vi plötsligt vad klockan var och då fick vi skynda oss ner till Frida och på 20 min skulle vi packa alla saker städa och sedan ta oss till tågstation, som tur var så hann vi med allt, i har nog aldrig gasat så fort som vi gjorde då !

Men det hände en märklig sak innan vi kom ifrån Frida, Nicco var uppe och städa, sedan när jag går upp så är det världens pöl vid soffan ? Då kommer Nicco och vi bah vad e de dära, den dära var inte där när jag var här nyss sa Nicco då !

Då kom jag på nu när vi sitter på tåget att det kan ju ha varit en katt som kanske slank in hemma hos Frida när vi hade dörren upppe när vi gjorde middagen där när brandvarnaren startade, den kanske slank in då, sedan dess har den varit där och gömt sig för oss ?

Vi skratta åh vi skratta, för man kan ju inte utesluta det helt !

Vi ringde Frida och sa hon kanske hade en katt hemma !

Nu ska vi dricka mera snart framme i Åre !



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: