Bright Brew

Sitter nu och äter lite chips hemma hos Janni och Pontus.
Tågresan gick sjukt fort, även att den vart helt gratis, för de kom aldrig och tog betalt av oss ;-)

Sjukt nöjd var vi kan man ju säga, även att när vi väl sitter på tåget så ska vi dricka lite, men då är det ju kapsyler som hindrar oss, så jag sitter där med en nyckel och får tillslut upp min cider!

Har käckat och tagit en powernap under tiden vi varit här, men nu är det full rulle, Nicco duschar Janni sminkar sig och jag väntar på att få hoppa in i duschen så medans dricker jag mer Bärling!

Ponuts ska få äran att vara våran personliga chafför ikväll!

Vet inte vart vi ska bege oss, det märks väl. Men lutar så klart mot wersens...


Monki


Jag och Nicco felandpassadehoes´s


Nicco tror hon kan flyga


Jag tror med jag kan flyga!


Jag och Nicco överlycklig för att vi har fått lön


Nicco stör mig i min lilla powernap


Som sagt helt felanpassad!


Retards


Hell yeah


Monki kaka


Monki




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: