Dance Dance, Dance


Nu ligger Nicco och sover så gott i nytvättade sängkläder, medans jag och Frida bleker tänderna och målar naglarna!
Frida som vi bor hos, är en av min äldsta vänner, varit med henne typ varje dag från 4:an-9:an.
Bodde grannar och vart helt enkelt aldrig less på varandra!

Imorgon åker hon den lilla hoe´n till Vemdalen för att röja som fan !
Så hon lämnar mig och Nicco i hennes sjukt underbara läga, fattar inte att hon vågar ;-)

Hahah ne det kommer att gå så bra så, den kommer vara i fint skick när hon komma hem igen !

Hmm ja vad ska jag mer skriva? Har väl inget mer att skriva är väl mer lite tidsfördrivs inlägg jag håller på med nu!

Have fun


BRING IT.
BY: Anonym

vad bleker ni tänderna med?

2009-04-23 12:35:58

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: