Det har ALDRIG, kommit in en kuk och klagat på mig och Emelie !


Om exakt 4,5 timme kommer Elin hit och plockar upp mig för våran färd ner i Sverige.
Japp japp, imorgon drar jag och Hoen ner till Gävle.
Varför vi ska åka klockan 5 på morgonen, är för att vi så gärna vill hinna äta frukost på Mcdonalds ;-) lr ?

Kommer bli cp skoj, kommer självklart dokumentera trippen med kamera så ni får s våra bravader.

Var hem till Elins mami idag och vart bjuden på middag, hon e så myspysig Nina :-)

Idag var en av Elin och min bästa dag ever btw! Vi mot världen baby hoe :-)

Ne nu ska jag ta och packa lite saker till gävle trippen, duscha och dona lite här hemma :-)

Sov gott då, ni som får sova mer än 5 timmar ;-)

Over and Out



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: