Domino, en djävulsk romans 3


Idag har jag och Nicco varit och glassat runt på staden !

- Nicco : Jag skulle kunna tänkta mig att bo här!
- Jag : Men aldrig i helvete!!!

Vi träffade upp en tjej som Nicco hade träffat i Barcelona, gick på pause och tog en late vanilj och glassade på uteserveringen i solen med glajerna på så klart !

Efter två timmar, hade vi hunnit varit inne på alla affärer, varit på systemet, kollat in Monki butiken och glassat i solen på pause!

- Nicco : Okej jag skulle nog inte kunna bo här!
- Jag : Hahah vad var det jag sa !

Sedan har vi legat här hemma i Fridas säng och tittat på en Djävulsk romans 3 och Domino ätit kakor och nudlar!

Snart ska i gå ut och gå en sväng i Niccos nya stad ! hahah
Så ska vi köpa periskor på bruk för det gillar vi...


























BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: