Episod blogg Elin and Emm VS Idol 2009 :

Igår var jag ledig och som sagt kom Elin och hämtade mig klockan 0500.
Då begav vi oss mot Gävle, för att Elin hade gått vidare i Idol.
Vi stannad till på GulaMåsen någon stanns, tankade magarna och lånade toaletten för att fixa oss snygg.

Kom fram till att Iggesund luktade som en trött jävla fjärt !

Kom en halvtimme sent till vårat mål.

Bäddade upp våran säng, jag hade packat ner kuddar, täcke och så hade vi så vi kunde kolla på film!
Vi hade det stört mysigt och man kunde ta bort alla kameror, men tror vi höll oss undan hyffsat bra ;-)

Elin fick dra en dans i bikten till Kung fu fightinng, Elin knykigt ryckande ninjarörelser var nog skit nice :-P

Åh även att jag såg en dyng het intrvjuare, som så klart ville komma och intervjua Elin?
För att han aldrig hade intervjuat någon som låg och myste ? :-P
Han var het men vi tror dock han var bög :-(

Väntan var lång som attan, men tillslut var det Stjärnans tur att visa vad hon gick för.

väntan väntan väntan..........

Sedan vinkade filmteamet fram mig och ut kommer Elin med en jävla fucking guldbiljett..

Vart monster hoppet upp i Stjärnans famn, sedan vart det mycke filmning och Ronja fick vara med hon med i mobilen ;-)
Sedan var det bara att bli filmad medan vi packade ihop sängen och begav oss hem !

Drog in till City, myste runt på stan med Magraskaffet :-S
Drog in på Gina där en sväng, trevlighet nån ?????

Sedan stekte vi runt med nervevad rutor och glajer på, sjukt bra musik Fuck U !

Sjukt rolig dag helt enkelt, tack frugan för det äventyret....

Men var sjukt trött idag när man skulle gasta till jobbet !



























God natt !


BRING IT.
BY: emelie

FAN VAD KUL!! :D

2009-04-09 09:41:28
http://gemig.blogg.se/
BY: king emma

men skriv dåå!!! Dålig på å skriva nu va ems ;)

2009-04-10 19:37:21
http://theemmaa.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: