Errare humanum est, ignoscere divinum

I helgen jobbade jag som vanligt :-)

Mami var hemma i stade och hälsad på, så då passade vi på att fira mig lite i efterskott.
Fick en bok som jag länge velat ha, sedan en as snygg lampa som passar sjukt bra i lägan min :-)
En trisslott av Sis5 som jag vann 75 kr på, även att hon vart skit glad, men sa sedan att så mycket hade hon inte ens själv vunnit på en lott :-P sötnöten!

Slutade ovväntat på lördagen, Nicco drog till Lisa och jag hälsade på Lillan min, valparna var så söta, men jag var mest intresserad att mysa med tösen min.
Var sjukt jobbigt att lämna henne kvar :-( Men snart kommer hon ju hem!

Sedan drog jag till Danne för han hade visst saknat min silluet ;-) hahaha!
Var sjukt skoj där måste jag då säga, sket i krogen och festad gärnet där med gittar och sång :-)























Over and Out


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: