I´m Good, I´m Gone


Jobbade 11-16 idag, gick sjukt fort och var roligt med damerna som vanligt :-)
Åkte till Mom åt lite middag, sedan hoppade jag ner i badet.
Vart dock ett snabb bad, för Älin kom och plockade upp mig så åkte vi till Bobbis för att äta middag och ha tjej mys.

Detta var våran tjej-kväll, Jag Älin Bobbis Frida och Mumin

  • Är det en kändisräka
  • Då är vi nybukisar ooooh (high five)
  • Det märks ju inte hur lite man har torkat sig, efter man har kissat om man har fina naglar
  • Han tror ju han har stor laxen i brallan
  • Det är lite jobbigt om man har en hinkfitta
  • Där har vi en hummer
  • Brorsan i busken
  • Scana i kapp
  • 1. I mig 2. På bröstet 3. Ansiktet 4. Ryggen 5. Sist i kondomen
  • Men varför stod det inte i arslet
  • Fy fan vad äckligt med en spärmasup
  • Går det bra, jag vill vta vart du vill ha den
  • Men hur länge sedan var det du låg då pöööööh
  • 1. Armhålan 2.Tårna 3. Anus 4. Örat 5. Könet
  • Sedan fes jag Yes i en vecka
  • Vad fan, körde du upp en diskborste
  • 1. Tända ljus, oljer och rökelser 2. Dirty ytalk och smisk 3. Långt ner i halsen 4. Videokameran på rec 5. Fingret i röven
  • Man vill ju inte ha en bazoka i röven
  • Man sitter ju inte och trycker till Dady DJ
  • 1. Spela in en sexvideo för eget bruk 2. Att en tredje person som är av samma kön som dig är med i sängen 3. Att jag klär ut mig till en hund och slickar min partner i rumpan 4. Gå på en swingersklubb och ha sex inför andra älskandepar 5. Att du kissar på din partner och säger förnedrande ord
  • 1. Bakifråb som djuren gör på animal planet 2. Skeden 3. Missionärn 4. 69:an är ju mummsig Mmmm
  • Rida ger mig mest pleeeeasure
  • Där är det bara att ligga med stil
  • Det här är inget för Mumin och Bobbis
  • Jag tar den inte i analen
  • Vadå vill du inte ha nån slick i fittan
  • Jag kan fan hellre kissa i en flaska och dricka det
  • Jag tar pungen först
  • Fan vad jag känner mig perrvig, dö perrvig
  • 1.Strap-on 2. Butt-plug 3. Handklovar 4. Dildo 5. Uppblåsbar she-male
  • Det måste tänjas för att kuken ska in
  • Handklovar kanske men inget annat
  • Älskar porr
  • Nu har vi gått igenom allt
  • Finally
  • Är din dator lätt väckt

Detta var en alkoholfri tjej middag/kväll




BRING IT.
BY: Bobbis och Frida

hahah listan Äger ju!

Tack för en grymt rolig kväll bejbi

2009-04-12 00:51:56
http://pernillawestin.blogg.se/
BY: Älin

I agree ;) pussenuss

2009-04-12 11:15:37

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: