"Men gud vilken fin tröja"

Sitter nu ute på altanen och steker fläsket som bara attan, sjukt fint väder här i Åre inte ett enda moln så långt man kan se!

Sitter och suger på min första bärling för dagen och den är sjukt god måste jag medge!
Varken Nicco lr jag har nån cementskalle idag, sjukt skönt!

Var en helt okej kväll igår, var först en sväng på Werséns, men tog bara en cider där.
Sedan gasade vi vidare till Dahlbom´s, sjukt mycket folk där som väntat!

Träffade även Jonas så han kom och satt sig med oss, tog med sig en till skön kille som hette Jonas han med!
Satt där och lalla på, sedan var det vidare till kebabmacka stället; alfons, allans, alberts ? :-P

Drog förbi och sa hej till Tim och de bodde sjukt mysigt!
Sedan drog vi till Jonas2 (Moss) !

Frös även nästan ihjäl om jag inte hade fått lånat jackan av Moss tack för den ! :-)

Jag och Nicco tog en powernap där, sedan var det full rulle igen! hahahah

Åkte hem vid fem halv sex! Tog mig ann lill soffan jag, men så fort pontus åkte på jobbet tog jag över hans plats brevid Janet !

Neh nu ska jag fortsätta steka och dricka bärling, ska soon ner på planen och sparka lite boll !


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: