En tredagars vart det där!


Onsdag:
Yes onsdagen var ju som sagt jag och Sandra baby ut.
Kommer hem till henne och vara hennes Karl så klart, händig som man är ;-)
Sedan kom Joél med sina vänner och var social med oss oxå, hade riktigt trevligt och roligt.
Efter några öl vin och Rosé (så klart) vandrade vi ner mot Oléarys...
Där vart det min favorit shot fast inte som en liten shot utan lika stor som en drink ;-)
Det gillade jag verkligen, huhuhu!
Mycket skratt och fick en bror på köpet den kvällen med!

Torsdag:
Vaknade och var helt hundra på att jag hade ramlat och slagit i huvudet så hårt att jag hade fått en hjärnskackning...
Helt sjukt sliten, men vid halv fyra kravlade jag mig ur sängen och mötte upp Nadja, Mange, David, Love och Pontus på white tiger.
Och vad ser jag de sitter och gör jo dricker öl!
Så ah vad får inte bort en baksmäl bäst om inte öl!
Sedan kom vi på sisådära 56 olika anledningar för att dricka en torsdag, typ som att det var Pontus sista torsdag som 22 åring...
Drog hem till Mom hade en ordentlig kräftskiva med storkussarna mina.
Sedan förfest hos David, efter många om och men slutade det på Irich, där kvällen förgylldes med ännu sjukare händelser.
Våldshångel, bitanden i skor, huvudbonadsbyten, bildbevismaterial mm...
Sjukt nice störd kväll...

Fredag:
Jobba jobba, sedan få bilen av Anders gasar hem och fixar mig en snabbis, sedan drog jag mig hem till Carro och Anders för att ha våran lilla avskeds fest för tösen våran...
Vart intim spel mycket MENH GUDH uttryck och en hel del skratt...
Älin och Jag förlovade oss, med ringar av mina armband.
Ner in till Stadshuset, där det vart skakanden på rumpan delux och ett stort miss öde, vart försvann min ägodel? :(
Sedan när man skulle hem inser jag att min hemnyckel är bort??
Tur som jag har fick jag ändå någon stanns att sova på...
Roligt roligt säger jag om den kvällen!

Hade glömt min nyckel hos Carro så idag kom Bobbis till jobbet med den, sedan åker jag till Mom efter jobbet så när jag ska dra hem för att byta plag för att gå på Selångermarknad med Mami och Sissarna mina så inser jag att min hem nyckel ligger på jobbet!!!???!

Efter väldigt mycket tjat och åkandes får jag min efterlängtade nyckel som jag har haft i min äga endast 1 dag..
Men nu är den min igen så jag ska nu pallra mig hem och mysa ner mig under duntäckena mina och se en film...

1 dag kvar till semester :D
3 dagar kvar tills Nicco hoe kommer hem :D


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: