Hemkomst, grillnig och tetris


Ollah Fucker!
Igår var första dagen på min semester, började med att tvätta, sedan när alla kläder var upptagen får folvet såg det fett nice ut så då ringde jag Janet kom hon och plockade upp mig.
Drog hem till henne så håller vi på att planera vårat stora projekt!
Hittils har vi avklarat, den största punkten och en av de roligaste punkterna!
Vi är så duktig...

Sedan så satt vi och letade massa kläder, hittade fan hett nice som jag tror jag ska köpa mig!
Hittade våran stora grej igår med, TETRIS!

Satt från klockan 00.00 - 05.00 och lirade mot varandra som några dårar, medan en snowboard film gick på repet i bakgrunden. (Bra musik)..
När vi väl skulle sova, var våra ena hand alldeles blå för det var så mycket blod i dem, känner nu när jag skriver att jag fan har lite kramp i den!

Vaknade imorse vid 12.00 då började fajten igen till klockan 17.00

Drog och hämtade mina böcker som jag beställt :-D Nice!
Sedan en sväng förbi Mom, ut med Mejsen!

Och nu är vi hos Janet igen, hon håller på att grilla hamburgare för fullt ute på balkongen, mysigt mysigt!
Ska väl slänga i oss maten sedan blir det dags för Tetan igen:-P

Nicco, Cattis och Wilma babysar ska anlända till Sundsvall närsom helst!
Längtar ihjäl mig....



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: