Marilyn Manson


Vilket jävla genialisktgeni..!
Läste hans bok under tiden jag var i gotland.
Alltså, vet inte vad jag ska säga mer än att han är nog en av de smartaste och EN av de djupaste människorna som finns!

Men som alla kändisar så blir de ju baktalade och allt jävla skit.
M jacksson fick ta mycket jävla skit.

Men vad fan får inte denna karl då?

Skillnade mellan Marilyn Manson och andra kändisar är att han använder det till sin egen fördel.

Men en sak som jag kom underfund med när jag läste hans bok.
Det var att han har sådan djupa och komplicerade meningar med det han gör och sjunger om!

Vi "vanliga" människor har inte en chans att uppfatta allt det, om man inte som jag läser hans bok!

Jag säger bara goooooo Marilyn Manson.

Gillar han starkt!



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: