Se vad som har ändrats..

Denna lista hade har jag skrivit 2007-09-28, nu ska vi se vad som har ändrats, så det som kommer vara (vlaolal) kommer vara svaret nu idag! have fun!

JAG ÄR:
Blyg: Ne det kan jag inte säga, men i vissa situationer blir nog alla blyg (Aldrig blyg, sjukt onödigt)
Smart: Ojja :P (Säger heller att jag är dum, så jag har nått att skylla på om det fuckar, hahah)
Långsam: Kan vara rätt långsam när det gäller att svara på en fråga :P (Jobbar jag inte är jag nog den långsamaste männsikan du kan stöta på)
Stressad: Det kan jag nog vara men e så van att leva med det att jag inte tänker på det. (Jaja men vem sån är jag)
Tålmodig: Har man haft 8 små syskon blir man tålamodig :P (Beror helt och hållet på vad det är om)
Djup: Ah men bara inför vissa personer (Sjukt djup, men inte så nån vet)
Öppen: Beror på vilken person (Sån e jag)
Ärlig: Mot nära kära och så men mot främlingar kan man väl ljuga till det. (Alltid)
Positiv: OJJA! (Sån e jag)
Rolig: Jag tycker jag e rätt rolig om andra tycker de det vet jag ej :P (Är lätt den roligaste i gänget, du vet den roliga tjejen)
Ansvarsfull: Beror på när, vilken situation och med vad det handlar om men jobbar på det (På jobbet)

JAG HAR
Svikit en kompis:
Det har nog alla gjort i tonårens tid (Va det verkligen en kompis?)
Förlorat en bästa vän: Ja ett par gånger när jag flyttat å bytt skola lr den flyttat (Var det verkligen en bästa vän?)
Sagt att jag älskar en kompis: Ja verkligen de ska man visa. (Så ofta jag känner för det)
Sovit med en killkompis: Ja (´Var det verkligen en killkompis)
Sovit med en tjejkompis: Ja (Var det verkligen en tjej?)
Pussat en av samma kön: Ja töntig fråga ( Spegeln?)
Slagit en kompis: Ja men det var en förredetta kompis!  (Va det verkligen en kompis?)
En kompis som vet allt: Mamma och Ida (Mami, mom, Janni, cattis, nicco)
Berättat hemligheter: Ja det gör väl alla, men har inte sagt den jag fick höra igår lovar :) (Var det verkligen en hemlis?)

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja, ett par antal gånger (I mitt förra liv)
Haft stadigt förhållande: Ja, har det just nu med. (Vem fan vill ha det?)
Krossat någons hjärta: Ja och det e  inte skoj (Hoppar på hjärtan)
Gett någon ditt hjärta: Ja, till Joel nu :) (Äh kastade det nog)
"Playat" någon: Ne tror inte det. inte med menning i sånna fall (Jajajajaj leka e ju  skoj)
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja absolut ( Mami mom mina syskon vänner, till de andra ljög jag bara)
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej (Jajaja)
Varit otrogen: Ja i tonårens tid och det var väldigt dåligt gjort (Är inte gjord för att man ska ha egenrätt)

FAVORIT:
Låt just nu:
Gym Class Heroes - Cupids Chokehold (Martin Jondo - Hold me
Pryl: Snusdosan, Mobilen (Snus jobbnyckel)
Film: Ingen aning (Twilight)
Bok: Hela serien av grottbjörnens folk och Verginia Andrews böker och harry potter serien (Sjukt många, senate Marliyn Manson)
Lärare i skolan: Ankan ( Ann-katrin Nilsson) våran frisör lärare (Går fan inte i skolan)
Plats: I joels närhet :P (Där det är snygga killar och öl)
Frukt: Banan och äpple (Skit i frukten ta en fruktdrink istället)
Dricka: Coca cola (Bärling)
Ha på mej: Myskläder (Naken)

JAG HAR
Opererat mig: Ne men tagit bort ett födelsemärke två stygn då :P (Neh för töntar)
Cyklat omkull: Joha det kan man verkligen säga och har världens ärr efter det på låret ser ut som en björn rivit mig:P (Ja)
Sjungit i duschen: Haha ah men inte ofta (Vrålar mer)
Hoppat bungyjump: Nej skulle aldrig göra det heller (aldrig)
Fobi för något: Ja fötter och bomull och när de låter när man går i snön och handukar mot naglarna och bita i den uch varför ska man skriva det då mår man ju dåligt (Bomull, handdukar, snöljud, flis)
Sett någon dö: Ja syrran råtta :S (sjukt många går ju på tv varje dag)
Varit på begravning: Ja men kommer inte ihåg så mycket var så lite då (Ah)
Sagt att jag hatar någon: Ja och menat det (Jaja)

LIVET:
Svart eller vitt: Vitt mest (Vitt)
Skriva eller tala: Skriva (Skriva)
Öl eller cider: Öl (öl för fan)
Nagelbitare: Nopp (Nä men Habibi biter till mig med)
Mobil eller ipod: Mobil (Mobil)
Snygg eller charmig: Charmig (Snygg)
Lösgodis eller choklad: Lösgoddis för då kan man ta choklad med :P (smart svar)
Frukt eller grönsaker: Frukt (Frukt)
Film eller serie: Fiim  (Film)
Festa eller softa: Softa lätt (Festa lätt)
Sommar eller vinter: Sommar (Sommar visby åre vinter)
Fredag eller lördag: Lördag (Lördag mest fest då)
Ljus eller lampa: Ljus (Lampa)
Kärlek eller vänskap: helst båda, men hur skulle man klara sig utan sina vänner? (VÄNSKAP)

skoj skoj !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: