Storsjöyran 2oo9


Yes, jag drog ifrån Sundsvall, direkt efter att jag hade kommit hem från Visby och varit hemma nån timme!
Hade sjukt roligt, vart dock endast 5 kort tagna?
Fyllan fick ta över, huhu!
Neh skämt och sido!

Hade lite viktigare saker för mig!

Träffade sjukt många av alla mina vänner där uppe i skogarna, alla syskon utom 1 :(
Sedan Papi med och det var roligt!

Såg inga artister, men twistade loss med Frida och en gubbe som var kung på det! Hahahahaha

Hade fint väder, vart dock inte lika roligt som förra året men men vad man göra?

Ska lägga upp de få bilderna vi har inom sinom tid :-)

Har ju inget internet längre så ja lär ju bli dött på bloggen!!!!!!!!?

BRING IT.
BY: Åsa

Heej ! Kul att träffa dig på yran även om det bara blev en snabb kram :) Hoppas du hade skoj ! Kram :)


NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: