Vart så less att jag ville bita sönder en tv-spelsdosa (helst av Nintendo)..


Tuderlollo...
Idag har jag varit en riktig inventeringshoe, så när jag sitter på de allra sista artiklarna, så vad ser jag....?
Jag har ju fan glömt att räkna en av volymarna.. Inte viktigt!

Sedan efter jobbet åkte jag, Janet och Joél iväg till bergafjärden för de skulle bad.?
Aja slutar med att Diva är först i plurret, Janni är tvåa i och Meja tar sina första simtag någonsin.
Joél sitter på en stubbe som den riktiga lilla stadsfjollan han är och hyttar för fullt runt efter myggen.
Jag springer runt med Jannis kläder på huvud och axlar för att inte myggen ska kunna bita igenom min tunna kofta som den hårda jämtlandstösen jag är ;-) Hahahahahah

Nu har Janet och jag fixat och donat, jag har varit så less så less, men imorn får vi se om det var värt saken ;-)

Janet ligger nu på mage, på golvet och målar med hennes nyfunna kolpennor..
Jag ska lägga mig och läsa min ny skaffade bok Packad (en tonårsalkolis memoarer)...

Tjollelolle

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: