Vilka jävla idioter det finns av manskönet!


Du är ju helt jävla förstörd i hela skallen!
Smidigt att sno en kamera, då du är den enda som inte är n i "gänget"?
Busted direkt, du har ju sne trampat din sista gång..

the hand you give, the hand you get

Kan även säga KARMA!

Brudarna var det jätte mysigt med igår :-)

Jag Nicco Janni och Cassi gick till Sandra där Joél och hans kompisar med var.
Drack och gjorde vighetsprövningar, tror nog Joél var den smidigaste av oss alla..? Eller? :-P

Gick ner på olles där man träffa fett med folk, riktigt mycket folk ute igår!

Idag har jag äntligen fått kramat om min underbara Cattis :-)
Nu när hon kommit hem inser man hur jävla mycket man har saknat hon... Älskar dig pussgurka!

Var på hudvårdsparty idag, fett värt det, fick as gott fika ;-)

Så nu ska man tydligen vara värdinna för nått sånt dära, så tänkte tvinga några av mina underbara vänner att följa med! någon frivillig? Det är gratis :-P

Nu ska Habibi och jag mysa ner oss under täcket och se en film, sedan blir det även lite tetan ;-)


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: