Det rinner som attan, det bara rinner!!


Igår drog vi som sagt in på byn, för att mina roomie´s skulle få dricka sig lite bärling..
Började först på dahlboms, favvo stället utan tvekan, Nicco jag vet du vill vara där :P
Sedan gick vi vidare till Dippan och det var grymt där, träffade även gamla högstadiekompisar som med ska sässonga så det var grymt roligt..

Jag var ju nykter, eftersom jag inte får dricka för min smile, men jag hade grymme ändå, dansade som några dårar, var alldeles varm i hela kroppen!

Habibi gjorde även den första graciösa vurpan för i år..

Nu ska jag stoppa upp papper i näsan (har ingen nässpray).
Sedan ska jag koka ägg till våran sena frukost!!

Bilder från kvällen kommer senare idag!

BRING IT.
BY: nic

hahah men skoja du eller! klart jag vill haha

2009-12-15 03:06:20
http://nicolastewart.devote.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: