Detta är ett prov...


Nu ligger jag helt utslagen och nyäten i sängen hos Mom.

Var uppe klockan 0800 imorse, Johanna kom 0900.
Då satt vi in skivorna i cdn sedan körde vi mot nya mål!
Haha neh skämt och sido, vi drog ner mot glada hudik, drog en kaffe för 15kr på nån skitmack, köpte halstabletter.

Sedan gick det av bara farten whoop så hade det gå tre timmar..?

Åkte förbi Sis1 skola så passade på att stanna där och hälsa på henne, det var jätte jätte roligt att se henne...
Snacka på om en hel del, bland annat om alla idioter som går på hennes skola, inte OKEJ...!

Kramade och pussade lite på henne sedan var det dags för henne att vara en duktig elev och masa sig till lektion..

Drog hem gick på vårat nya favorit ställe, la oss ner i soffan och åt så sjuk god pasta att jag vet inte vad...
Fixade lite mera ärenden, sedan åkte vi och handlade en bärbarhårdisk åt mig!!

Whoop whoop det var verkligen på tiden att jag köpte en sådan!

Vart king datorn börjar redan funka bättre..

Nu ska jag sova en sväng innan jag ska sola mig lite!

Älin detta inlägg kommer komma på din tenta om du läser allt eller inte!!! ;D




BRING IT.
BY: Mariel

Sluta sola nu stumpan... jag blir nervös när du skriver sådär:) Det är kul och vara blekfis oxå:) Kram

2009-12-07 19:28:19
http://tinamariel.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: