Dödshungrig, bilproblem, brännskada, tävling om vem som ser dummast ut


Whoop whoop

Denna dag har varit händelserik, eller egentligen inte alls...
Vaknade väldigt sent typ 1230, av att det var jätte jätte varmt under täcket, men as kallt i rummet!

Klev upp, fixade lite mer med den nya bloggen som kommer inom kort, ska bara få hjälp av Älin att fixa den helt :)

Sedan skulle vi åka handla mat, men yeah right, bilen startar inte, för batteriet var urladdat trodde vi...

Våran hyresvärd kommer som tur är, med startkablar och hennes bil!

Vi börjar koppla fast klämmerna...

- Janni: Men är det inte den andra sidan som är plus?
- Jag: Neh jag är typ hundra det är denna...
- Janni: Men jag har för mig att det var trvärtom!
- Jag: Men jag ÄR hundra procent, har varit den hära på alla andra bilar...

Jag sätter på allt sedan ber jag Berit (hyresvärd) att starta hennes bil!

Ska sätta på den sista kabeln då börjar det ju gnistra lite.

- Janni: Oj vad det gnistrar..
- Jag: Neh men det gör alltid lite så dära!

Klämer fast det riktigt!

- Janni: Men ska det brinna där?
- Jag: Ehh neeehh...

Tar bort den och den är svinigt varm så jag bränner ju så klart mig över hela lillfingret och handflatan!
Har sjukt jävla cp ont, aldrig haft så hära ont i hela mitt liv!

Vi har nyss ätit, så hela dagen gick ut på att laga bilen, var batterivatten vi behövde så vi fick gasa in på mackar be om hjälp och fiklampor och kroner haha tillslut var det lika bra att gå in och hämta hela killen så fick han fixa det :P

Nu ska jag äta lite godis som jag köpt, fan vad gott det skulle vara med en snus!
Men icke....


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: