Ytligtjävla skit snack, som måste tänkas egenom..


Satt och tänkte en del idag i min lilla bubbla..
Tänk dig att ha en tvilling och sedan va den fulare av dem...

Fatta vilken panik, vilken jävla ångest, att vara den sämre och fulare versionen av dig SJÄLV..

Hahahahah, fy fan vad jag är glad att jag inte har en tvilling, för fy fan om jag skulle vara den fula...
Visst man ska gå på insidan, men just när det är tvillingar så är det ju en grej som huvudet bara gör, för att man ska kunna se skillnaden å dem, vem är den snygga tvillingen och vem är den fula...

Alla gör det, jag lovar!!

Tycker fan synd om alla som är den fularetvillingen...



'

Jag vet ni tittade det och japp!
Det är den högra på båda som är den fularetvillingen...


Det kanske inte är stor fulhetsskillnad men det är ju det man tittar på ändå..


BRING IT.
BY: Nicola Stewart

jag spionerar på dig ;)



http://hitta.se/LargeMap.aspx?gatubild&gvX=6920083&gvY=1578214&gvH=141



miss you!! xxx

2009-12-06 08:31:22
http://nicolastewart.devote.se
BY: Anonym

tycker tvärtom, att den vänstra är den fula. så det är nog 50% att man är den snygga/fula.

2009-12-06 15:16:58

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: