2/12-2009 tog vi farväl av varandra..


Och för er alla som tror att jag har blekt tänderna och det är därför jag slutat snusa..
Ni har fel... Okej fel, fel fel fel.. FEL

Jag har gjort en piercing, därav var jag tvungen att sluta och snusa, kommer inte heller kunna börja..
Så jag och snusen har nu gjort slut på heltid...

Efter så många fina underbara år tillsammans 9 år för att vara exakt, så går vu nu åt varsit håll.
Jag hoppas din framtid är lika ljus som min framtid och att du kommer hitta en ny bästa vän, att leva sida vid sida med!
Du har så många gånger gjort min vardag till något så mycket bättre och roligare.

Jag kommer alltid älska dig och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta...






BRING IT.
BY: Anonym

oj herregud, du är dig då lik. fortfarane 14

2009-12-07 12:18:11
BY: älin

Förlåt baby ... missed it. pusspusspuss

2009-12-07 17:24:06
http://galleri.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: