Farväl björneborgsgatan.6 85238 Sundsvall


Nu är alla saker ute ur lägenheten...
Det sista som ska göras imorn är att svabba golven, sedan är den redo för min hyresgäst att inträda!

Jag och Johanna drog iväg och köpte en bård, som jag satt upp i vardagsrummet, vart jätte jätte fint, tog inte ens en timma att få upp den, så varför i hela helvete har jag inte satt upp en innan?????

Sedan har Johanna hjälpt mig att frakta alla saker till Mom, du är en riktig ängel ska du veta baby!
Gick jätte snabbt, snacka om att vi jobbar i ett högt tempo :)

Sedan drog vi och solade som en belöning, men efter det var vi inte nöjda ändå, så då drog vi iväg och tittade vad det gick för bios, så vi valde att gå på NEW MOON.
Johanna hade inte sett den och jag hade absolut inget emot att gå på den en gång till :P Hahahahaha...

Nu ska jag krypa ner här hemma hos Mom...

Tackar björneborgsgatan, för den underbara tiden, de fantastiska minnena där och för att jag hade sånna bra grannar :)


BRING IT.
BY: Frida <3

Påtal om minnen där ;p



Så kom jag ihåg då Jennie vart skitsur på den där killen som kom när du och Älin var nakna ;p



Hahhaha :)

2009-12-09 22:41:14

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: