GroggadeBotthi, nyfärgad Mom och ny dag som praktikantjävel



Tvär somnad verkligen!

Vaknade av att Johanna tyckte vi skulle sola, så var bara att kl
iva upp...
Drog ner och solade, sjukt skö nt var det verkligen!

Majsan jag ska bara sola 3 gånger till, sedan ska jag inte göra det nått mer detta år ;D Word!

Efter solningen drog vi upp till N för att jag skulle lämna lite kläder som var hans, sedan hänge vi lite med han tittade på Paradise hotell och gullade med Bottih (hund) som var helt groggie (han hade blivit nedsövd av vet), har aldrig sett han så dära lugn, inte ens när han sover...
Var fan lite läskigt, stakars lillkillen!

Sedan drog vi en promenad, så Botthi fick lite friskluft och nattkissa lite, åh jag tycker allt han vart lite piggare...

Slängt i en färg på Mom, det var vrål bra, så imorn ska vi klippa sedan e det kung!!

Imorn ska jag vara praktikantjävel till Johanna igen, måste ju passa på att vara så mycket som möjligt med henne innan jag åker och om jag då får jobba med henne gör det mig inget :)
Ska sussa nu för att kliva upp tidigt imorgon...




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: