lIGGANDES uTE pÅ eN äNG, bÄCKSVART rUNT oMKRING


Janni och jag har nu varit ute och sprungit lite med Meja (Jannis dog) i snön...

Se
dan la vi oss ner på ängen nedan för vårat hus, hel svart överallt, med tanke på att det bara är kanske 7st hus i närheten!

Låg inte mer än en halvtimme, men vi såg hela 6st stjärfall, fatta SEX stycken på mindre än en halvtimme.

Ja
g har inte sett stjärnfall på flera år.. Inte okej!!!

Älskar att ligga och titta på stjärnorna och det ska jag göra mycket av här kan jag säga..



Har du glömt att titta på stjärnorna, har du tappat nått väldigt viktigt...


BRING IT.
BY: Johanna

hahaha....saknar dig KAN JAG SÄGA.

2009-12-12 15:42:34
BY: Cattis

Då har jag tappat något viktigt ja.. puss

2009-12-13 01:58:50
http://catarinam.bloggagratis.se
BY: Moster

Har nog aaaaaldrig sett nå´t vad jag vet. Lika bra å gå å dö då??

2009-12-23 13:47:00

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: