.. rubrikrubrikrubrik



Mycket att skriva om, men allt bara snurrar runt i huvudet och jag kan inte få det att komma på plats i fringrarna för att komma ut på ett bra sätt...

Så jag kommer tillsvidare spara allt jag har att säga er, tills imorgon kvälll/Natt..

Sitter nu med en fuktgivandeansiktsmask och lyssnar på musik, har hjälpt sis3 lite med läxan nyligen med!

Nu drar jag om bara några timmar... Whoop whoop hejda hejda!

Men vi åker mitt på dagen imorgon och efter det ska vi lassa in göra oss hemma stadda, sedan kommer jag sätta mig ner och skriva allt som jag har att berätta för er....

BRING IT.
BY: Mariel

Gud vad roligt Emm, hppas du kommer trivas nu då. Nu hann vi inte säga hej då men jag kommer nog upp och hälsar på!

Kram

2009-12-09 07:34:44
http://tinamariel.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: