Släktgenen som gör så att man behöver ytterst lite sömn.. Wallin..


Det är mörkt i vartenda fönster på östralångatan, inte ens gatubelysningen är på!
Bara sken från stjärnorna och månen som lyser upp..
Men vänta vad är det dära??

Något som lyser upp som bara attan där längst in i hörnet på östralånggatan5.b.
Japp, självklart är det familjen Wallin som är född till de bästa och värsta nattugglorna i stan!
Mom och Sis3 sitter och tittar på tv, jag har tvättat håret och friserat råttan..
Mom har även fixat mina naglar och torkat mitt hår, medan Sis3 hjälpte mig att limma lite, sedan satt hon och målade!

Nu sitter jag och väntar på att mina naglar ska torka så jag kan måla ett till lager!

Sis3 och Mom väntar på att klockan ska bli 0250 så de kan gå ner på stan och möta min stor kusin Annie som kommer hem från amsterdam inatt :D

Japp de ska gasa runt på stan det, säger ju att vi är bästa nattugglorna!!

Jag ska fan dock somna snart för jag ska upp tidigt imorn och leka Johannas praktikant denna natt med!

Hmm nu fick jag ett SMS, vem fan skickar SMS denna tid på en söndag??


BRING IT.
BY: kocksatan

det var jag han tjejen med coola msn addressen

2009-12-07 03:43:00

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: