Dansa era dockor, dansa

Har hunnit med en hel dag idag, fast ändå inget alls ?
Elin kom ju som sagt hit, så då behövde vi ha lite ventelering.
Efter det åkte vi iväg till Willys och handlade massa saker till lunchen och middagen.
När vi sedan kom hem är Mami, sis 3 och sis 5 här sitter hel nöjda i soffan och lirar GH.
Jag satt igång med att kocka äggen, japp vart kockta istället, vart mer sugen på de.
Sedan slog vi oss alla ner och hade battel mot varandra, Mami skratta som ett as och Elin stod och hade en helt egen rock konsär :-P
Sis 5 vart sjukt duktig snabbt gick från lätt till mellan på en snäpp...

Sedan åkte de hem igen, han knappt vara nått med Mami och det känns lite jobbigt så dära, men är ju så när man jobbar!
Som ni kanske märkt så har hon lämnat datorn här, så snällt av henne, ska få ha den till torsdag, Underbart :-D
Sedan tittade vi på lite film och topmodel, satt vid datorn och ... Sedan planerade vi lite till 21:a vart så sjukt pepp att vi fick inreryssningar och korr över hela kroppen! Ahhh denna vecka kommer bara rusa förbi sedan är det äntligen den 21:a längtar till miljoner, men har fan tusen och åter tusen saker som jag ska hinna med, innan vi e redo :-P

Sedan drog i ner och tog en skön avkopplande solning, sedan åkte Elin hem och jag åh Lillan gick ut på en lång prommis, blir så tokig på henne hon vägrar och bajsa, hon sätter sig och låtsas bajsar hela tiden sedan kommer hon springande som om åh mamma titta vad duktig jag var ska vi gå hem nu ? Jävla lilla råtta :-P
Vart ingen bajsning så klart, men får göra ett nytt försök senare efter hon har fått sin dundermiddag, har köpt lyx hundmat till henne så nu sitter hon i köket och väntar på det smarriga... Så nu sa jag ge henne det !

Men snart börjar en fille på 3:an som jag ska se !

Dö ffs






































BRING IT.
BY: josefin

söt hund :D

2009-02-15 22:38:20
http://sameoldstories.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: