Elin valde rubrik

Började dagen med en hetts vakning, hoppa in i duschen och skrubba gärnet.
Även att håret var lika blött när jag vaknade som när jag somnade :-/
Gastade gärnet mot bussen och tror fan det var övningskörnings dags för bussgubbar, så vi kom så klart sent så min buss han rulla utan mig .
Men som tur var kunde Bobbis plocka upp mig, tack så mycket!

Seg dag på jobbet lite mer folk men inte allt förmycket att hurra för!

När klockan började närma sig 17 började magen pirra som fan, vart skit nervig, nära nära nära !
Fineeye kom och hämtade mig efter jobbet och rallade in till stan fort som fan!
Lämnade bilen till mig och jag sprang iväg och mötte upp Elin så gjorde vi en torkarnas dans ;-)

Sedan bar det av hem till mig där Sis 3 och Sis 5 satt och lira GH för fulla muggar..
Jag och Elin började göra våran romantiska middag, tacos :-)
Nu kan jag bocka av att laga tacos naken och Elin att hacka grönsaker naken från listan på saker man ska göra innan man dör!

Fick även oväntat besök mitt upp allt och bakom en gardin hel neck kunde jag dock inte visa uppskattningen av att du kom förbi en sväng, men du fick ju ändå "lättförtjänta pluspoäng" där ;-)

Sedan kom även Mami förbi en sväng och satt sig ner och surrade lite grann, myspys !

Klippte Sis5 var verkligen på tiden, hon fick även sin efterlängtade skiva av Elin så hon var riktigt nöjd när hon vandrade hem!

Ja då var det slut på mysandet och Elin och jag rallade upp till hennes papi hämtade stolarna, ner till Mom hämtade spriten...
Sedan var det bara dags att göra förberedelse för morgondagens brakar bravad!


Jellyshots
Shotglas
Plastglas
Sprit

(För övrigt tips från coatchen pröva säg det dära skit snabbt)







BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: