Happy B-day

Baby hoe hjärte Elin Parment

Idag fyller min egna superstjärna 21år och vet ni vad hon gör just nu på sin födelsedag då ?
Gastar runt på Gina så klart ;-)
Men det e jag glad för att hon gör för då får jag träffa henne idag och krama henne och ge henne en stor puss och gratta henne....
Plus att då finns det gofika på jobbet :-P hahahahaha !

Japp idag jobbas det för fulla muggar, hoppas jag !
Börjar 12 så ska snart gasta iväg till bussen, ser inte ut som det är så kallt ute och det känns sjukt skönt!
Orkar inte med någon mera kyla, plus så tycker jag det ska vara varmt på hjärtats dag :-)


För med en enkel tulipan uppå bemärkelseda'n,
jag har den äran
jag har den äran att gratulera.
Det har blivit populärt och är så välment och kärt, så jag är säker att innan kvällen det kommer flera.
En liten blomma så här planterad uti en kruka kan säja mer än Orrefors som är dekorerad med vita liljor och orkidéer,
så med en enkel tulipan uppå bemärkelseda'n
jag har den äran
jag har den äran att gratulera.





BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: