Hello little boys, little toys



Hello little boys, little toys
We're the dreams you'll believe in


Nu har Emm kommit ur duschen och nytvättat blött hår har jag med, det som jag verkligen älskar....?....? (Not)
Har även fixat och donat med lite mer saker som skulle bli gjord, känns skönt slipper jag spara allt till imorn!

Har öppning imorn och jobbar till 17, då kommer Elin att hämtar mig, så ska vi ralla in till stan åh bli hela ;-)
Sedan hem till mig och då har vi tusen och åter tusen saker att göra, kommer gasta runt här i lägan som några dårar, men skoj kommer vi allt ha...
Ska dra för varenda gardin så ingen kan se in alls.
Ska möblera om och sjukt mycket, sedan blir det go middag tacos, mummma.
Varit sugen på det enda sedan söndags, men bara för det kommer man väl inte kunna äta nått :-P

Åh nu måste jag göra värsta jobbiga saken, eller e inte så jobbigt men när man e ny duschad så vill man då fan inte behöva gå ut i dena iskalla kylan!
Men lilla måste gå ut och nattkissa innan hon ska sova, så vad gör man ?.....?
Man går ut !

Sov gott Ffs

If what they say is true...
You're a boy - and I'm a girl
I will never fall in love with you


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: