Jag sägar bara karlar !

Ja vart ska jag börja?
Hmm ja dessa karla-varelser, vad är det som har gått fel för vissa i utvecklingen ?
Idag på jobbet kommer det in helt vanlig karlagubbe, kan man tro!
Tills han öppnar munnen och börjar säga till kärringen
- Duuh mååste pröööva, men du måste ju pröva först! buuhuubbb jo du måste pröva!
Jag och Bobbis blir tvär tyst för karln låter precis som Tobbe i en annan del av köping..
När de väl gått kan vi öppna munnarna och släppa ur skratten !
Sedan har vi en helt vanlig pojkvän som kommer in, trodde vi ja!
Går fram till kassan till Bobbis åh tar upp hur många kläder som helst och 7 olika kvitton ?
Jaha okej lämna tillbaka tänker vi...
Men oj vad fel vi hade för så var då inte alls fallet, utan han ville ha alla plaggen på samma kvitton istället för på olika ?
Okej jaha men då gör vi återköp på alla så får du "handla" om dem... Okej ah men det tyckte han var skit bra..
Bobbis fixar det sedan går han med ETT kvitto och alla kläder...
Sedan efter kanske en halv timme kommer han in igen och frågar om han inte kan få ett kvitto utan att det ska stå att han har lämnat tillbaka sedan köpt om dem ? Men då sa vi ne det går inte....
Sedan vart vi tyst, åh funderar på vad fan han höll på med ?
Var det kanske nån mygling på g ?
Ingen aning och kommer nog aldrig få reda på det !
Ja Karlar ? :-P
Sitter nu hemma hos Micke åh oj oj vad hel nöjd han är, ville köpa mat idag när jag sluta men alla ställen va stängd, så går vi förbi kermit men ne där  var det med stängt, men när de ser Micke så kommer de och öppnar och säger att vi får komma in, eftersom att Micke är en sådan stammis där :-P
Jag vart nöjd fick min middag ! Muahahahaha
Lyssnar på musik och chillar ska nog se på en film åh kanske ska jag lira lite GH hjälpa Micke att få fram lite låtar ;-) Jag äger muahahah !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: