Längtan var stor

Tillslut ligger jag här ner bäddad med täcke och massa kuddar i min underbara fet stora soffa.
Har längtat efter detta hela långa dagen, dock så var det ingen lång dag, började nio och slutade fyra...
Men den gick sjukt sakta så var grymt skönt att när den väl tog slut.

Handlade lite saker till 21:a idag med :-)

Ikväll ska jag och lilla endast mysa här hemma, åh imorn ska jag sova sjukt länge, fan inte sovit något på hela veckan känns det som... Sov så hårt idag att jag inte hade hört när telefonen ringt 4gånger lr när larmet gick av, så missade bussen imorse, men som tur var hämtade Bobbis upp mig, så gullig så!

När vi var på väg till jobbet såg vi en bil som har hoppat över mittenräcket på motorvägen över till motsattariktningssida sedan åkt in i sidoräcket och tillslut gjort en fin parkering i snödriverna, stod en ung ensam lite tjej utanför bilen med en mobiltelefon.... Undrar sjukt vem hon ringde ? polis, mamma, pappa, killen ?
Aja hon verkade inte skadad iaf, men hur i helvete lyckas man ?

Inte hänt så himmla mycket mer idag, varit stendryg på jobbet hela dagen vart sjukt många skratt hahaah

Ne ska mysa ner mig ordentligt nu...

Ha en trevlig alla samlagsdag nu fuckface !




BRING IT.
BY: Sandra

Trodde du skulle ut ikväll med Nicola. Jobbar du imorgon oxå? xx

2009-02-14 20:39:16

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: