Musikvideon

Ligger nu hemma och myser med lill råttan under täcke i mys soffan min!
Så sjukt skönt att lägga sig här efter en lång dags arbete och en iskallraskpromenad hem.

Även att när jag satt på bussen hem åh lyssnade på musik så började tankan vandra runt i mitt huvud.
Och då slog det mig.,..., vad sjukt tacksam jag är gentemot dig!
Tack vare det du gjorde, så kom jag ur den mörka gropen och upp till den ljusaytan.
Är så sjukt nöjd och glad med allting jag har nu, precis allt är helt underbart...
Tack vare att du vände om och gick din väg!

Kände mig så glad, helt enkelt hel nöjd med livet...



Hade sjukt roligt när jag gastade hem, som sagt lyssnade jag som musik.
Så skulle jag göra det lite roligare, så jag tänkte att allt runt omkring mig var med i en musikvideo och jag var typ kameran! Ni fatta ? :-P
Men grejen som var när jag väl hade börjat tänkt, så kunde jag inte sluta.
Så hela vägen hem hittade jag hela tiden saker och ting som passade in så sjukt bra.
En bils regestreringsnummer var nog klockrenast, för det var precis vad de sjung hahahahahahahahahaahah !

Tur man är lätt road ;-)

Bobbis även att jag såg kvitto killen med sin tjej idag och en fet gina påse när de klev ur bilen påväg in i birsta...
Undra vad han nu ville, måste ju verkligen ha varit nått fuffens där !...?

Idah kommer min Mami igen :-D Sjukt glad vart jag över den nyheten, för jag är nämligen ledig imorn så då kan jag spendera hela dagen med henne !

Ikväll är det många som sliter i en, dokumentärfilmer ;-) och biljardspelning!
Får se vad det blir, har dock en hel del grejer som måste hinnas med innan 21:a!

Fu !


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: