Not whit u

Nu har Mötley nyss åkt hem, vi har lirat GH lr ja Mötley lirade tre låtar så vann han på sista då ville han inte spela nått mera...?...:-P
Så då fick jag spela helt ensamen!
Sedan tittade vi på red dragon (närlammentystnar)..
Så vart Mötley med hungrig så han rota fram min hemmalagade tacopizza, åh han tyckte jag hade gjort ett bra jobb!
Som om jag inte visste det ;-)

Även att lill Divan har blivit jätte tjock på bara två dagar, gott skit fort :-O
För er som inte har varit uppmärksama så är lill råttan min parad så hon ska ha valpar!!! :-O

Så jag ska bli Mormor...... Hahahahahahahahahahaaaa

Sandra hoe redan slut fan en vecka endast kvar till lön, en hunka tror du jag inte klarar mig ? ;-)

Neh nu ska jag fan hoppa i sängen sjukt trött idag, idag på jobbet så känder jag mig skit dålig, var alldeles kockhet om kinderna och kallsvettig....
Blir jag sjuk så vet jag inte vad jag kommer att ta mig till !....?
Men med lite sömn kanske det löser sig, kan ju hoppas !

Men sug på den här !

BRING IT.
BY: Emmaaaa!!

Grattis till mormorsskapet då emelie!!!!! perfekt, detta behövde du ju.....

2009-02-18 10:42:14
http://theemmaa.blogg.se/
BY: ...

braaaa stavat där! Rubriken tänkte jag mest på...

2009-02-22 02:16:25

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: