Örnen till skatan

Dagen har varit sjukt soft, lirat gh med Mami och Sis5 fy fan vilken konsertt det vart här hemma!
Mami körde även hon på medium, så började jag och Mami att stå iställe för att sitta i soffan.
För en riktig rocker står ;-) Men nu kan jag fan inte sitta när jag spelar sjukt störande!
100 % på en låt fick jag även, det e fem GULD stjärnor det ;-)

Sedan drog jag upp till Maria, tog ett tag innan hon kom, men sedan hade vi sjukt mysigt surra på och fixade mina naglar.
Så nu har jag fått tillbaka mina fingrar, as nöjd som vanligt!
Kan börja skriva riktigt på mobilen och datorn nu ! ... ?

Efter det åkte jag och plockade upp Mami, så åkte vi och handlade lite saker.
Tack Mami du e allra bäst !



Vart sjukt glad när du ringde idag, riktigt mysigt att prata med dig!
Känns så bra varje gång jag hör din röst, är som ett lugn bara sköljer över mig och jag vet att allt kommer att bli bra.
Ska bli så roligt och skönt när du kommer och hälsar på, saknar dig verkligen till tusen gubben!
Det du och jag har kommer aldrig att försvinna, det kommer bara att bli starkare och starkare!



Ska se lite på tv nu, sedan blir det sova.
Så man är pigg imorn till jobbet 12 börjas det gastas....
Ska även ha kund på min lunch, lite jobbigt, men skoj ska det bli med :-) huhuhuhuh!

Trodde du på det själv? Allvarligt...... ? :-O


BRING IT.
BY: Frida

Hahaha,du sa ju att du skrev att jag hade på medium så fort, men jag hittar inget :O

---

Jennie hälsar ;D

2009-02-21 12:26:44

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: