Sail away whit me hunny

Ikväll har Emm varit stortänkarn.
Gillar inte när jag blir det, hatar att börja tänka efter så noga på saker ?
Fundera på vad allt har för mening?
Vad går allt ut på?
Vad är det man som människa ska sträva efter?
Vad e den ultimata lyckan?
Har allt en mening? Vad i sånnafall?
Varför träffar man de man träffar?
Är allt en väntan, en prövning, en förberedelse på/för någon/nått ?¨
Kan det vara så att vi är ett spel för en annan varelse?
Kan alla städer egentligen vara en hårddisk som vi lever i och våra handlingar utgör ett tangentklick för nått annat?
Rädsla, vad är den till för?
Varför chansar man inte mer och bara lägger alla korten på bordet rakt av ?
Hur kom man på alla olika språk/ord/siffrer/bokstäver?
Finns det fortfarande folk som kommer på språk/ord/siffrer/bokstäver?
Vad finns mer? mer än bara det här?
Hur blir man ond?
Varför går tiden så fort när man paserat 18 ?
Vad skulle man göra utan musik ?

Ah så där kan jag hålla på, hur länge som helst och nu har jag inte skrivit alla teorier eller svar på dessa frågor heller!
Kan inte sluta när jag väl börjat, sedan går det så långt att man hamnar i en deperition!
Väldigt glad nu när jag tänker efter att jag inte har hamnat i den dära riktiga vinter deperitonen som alltid brukar smyga sig på en, vid denna period!
Tackar mina vänner, familj, kära och jobbet för det !

Neh nu ska jag dra mig till sängen, en nya dag imorgon, en till dag att strycka ur sitt liv som aldrig mer kommer tillbaka.
Är det meningen att man ska jobba bort sitt liv ?

Ni ser går inte att sluta, nu får det fan va nog!!!

Har kommit till det att jag helt enkelt skiter i vilket fuckface!




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: