Sex-drive

Hej fuckface!

Nu har Emm kommit hem, varit hos Micke hela kvällen.
Tittade på filem sex-drive hahah ja vad ska man säga den var väl rolig ;-)
Ne men det var en skön film när man inte alls orkar tänka utan bara sitta som en döing med mun öppen åh hahaha till lite då och då !
Micke fixade även min super mega mobil telefon till det bättre, men när jag väl ville veta vad som vart bättre så ah fick jag inte så mycket tillsvar förutom att det var en nyare programvara, nog skit bra ?
Fick även äntligen headsetet så nu kan jag lyssna på musik, för jag fick även musik på den :-D
Plus att jag kan prata i telefonen hur mycket som helst utan att frysa om fingrarna mina , kung ju !
Tack så hemskt mycket Micke för det ! !

Elin har inte varit hemma så har inte kunnat fixa det jag sa jag skulle fixa, men det kommer komma upp inom kort imorgon babyhoe !

Neh nu ska väl Emm slänga sig i sängen för börjar nio imorn och färden till jobbet börjar ju redan klockan 07,50 så måste ju få lite sömn, öppnar även själv imorn så jag kommer vara ensamen till klockan 12 buhuuu inge skoj alls ju !
Men man kan ju hoppas tiden går fort...

Även att när jag kom hem såg jag att gullis mom hade städat här hemma, åh vart så glad att jag vet inte vad :-D
Hon är guld värd min mom!

Aja sov gott fuckface




BRING IT.
BY: mariel

vad kul att du skriver igen gumman... var tomt pa bloggen dar ett tag. Det ar ju sa kul och lasa om vad ni pysslar med darhemma. Ha det bast sa lange. Kram Kram

2009-02-17 09:15:20
BY: mariel

vad kul att du skriver igen gumman... var tomt pa bloggen dar ett tag. Det ar ju sa kul och lasa om vad ni pysslar med darhemma. Ha det bast sa lange. Kram Kram

2009-02-17 09:16:38
http://tinamariel.blogg.se/
BY: elin . älin . ayleen

I'm waiting hoe...

2009-02-17 11:51:22
BY: Carro

Du är så fin Emelie, fast det har du ju alltid varit! Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-02-20 19:43:00
http://cemilsson.babyblogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: