Sommaren ffs

Fy fan i hela helvete ge mig sommaren för fan !
Ligger nu hemma här i soffa och lyssnar på låtar som vi lyssna på i sommar på alla höjdar grejer...
Har fan tänkt på sommaren 2oo8 och allt va fan en helt höjdare hela tiden..

Vi börjar med
  • Sista april Nicco och jag road trip till Östersund så jävla fett klockrent !
  • Midsommar helt jävla galet båtåk stuga, käck och bastu mys HELA natten... klock ren
  • Bränbollsturneringarna, med ölning och springnign, helt klockrena
  • Rally åkningarna med jag som förare, grymt jävla fett med nice
  • Gatufesten 2oo8 full hela veckan konstant och topp väder däckning på lördagen vid 17 dock men på g ingen vid 18 så jävla fet nice
  • Alla tripper ner till Stadshuset bjöd på sjukt många roliga dansmoves
  • Alla kvällar eftermiddagar söndagar måndagar onsdagar torsdagar på dess underbara uteserveringar
  • Storsjöyran trippen ner med traktorn, hela veckan dyngkalas, sä jävla fet nice den veckan var han träffa Johan (sober) bubben med sådan jävla fröjd....
  • Drakbåtsfestivalen, ölning rockning och roande klockren ffs
  • Gratis matcherna till giffarna tack mig själv ;) hur skoj som helst
  • Alla sena jävla kvällar man gick hem, med doften, fågel lätena och insekterna
  • Alla dagar man steckte i solen
  • Kickoffen i skelfteå
  • Gina hoesen
  • Bildanserna i bmw caberna
  • Båttripperna
  • Alltid peppade till 100000
  • Poolfesterna
  • Turkieresan

Alltså denna sommar 2oo8 var helt enkelt en av de bästa sommrarna ever, inget gick fel inget gick snett utan hejbaberibacpmongobabianjävel hela jävla tiden så sjukt jävla undeart.....

Hoppas på en grymt lika bra sommar igen !! ffs


Allting kommer lösas och bli bättre igen, om du har pengar i fikan eller ett ess i din arm.
Åh vi tror att vi strävar mot samma mål, men när man tittar på dig är det bara all you....

(Det finns alltid ett ess i min arm)

Talar ut, jag talar ut,    okej ?  Har jag chans på dig ? Du har iaf chans på mig !
Jag söker lite tröst och så jag talar ut ! Jag köper nya bröst, så jag talar ut....
Naknechock nakenchock

Do it look like I sale drogs ?

(Monster danserna i bilarna)


Ge mig sommaren ffs !


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: