Spock rocker with your dirty eyes

Inte blivit mycket bloggande idag, men så är det när man jobbar och står i...
Har typ nyss kommit hem, fy fan i hela helvete vad kallt det är ute.
Höll på att dö, helt allvarligt!
Orkar aldrig vänta på bussen, när jag kommit till navet från birsta, så brukar alltid gå hem.
Så jag började gå, men just denna dag hade jag inte med mig alla tusen och åter tusen plagg som jag brukar ha med mig så att jag inte ska frysa...
Utan just denna dag hade jag min siri jeans som är hur håliga som helst och en tunn cardigan.
Pratade med Micke i mobilen och jag sa till han att om jag skulle tappa min väska ( som jag verkligen har hela mitt liv i, alla frisör saxar värd multum mm) så skulle jag allvarligt sktia i att plocka upp den och bara gå ! ! !
Så jävla kallt var det.
Klarade mig till Mom sedan var jag tvungen att lalla in där som en istapp och plumsa ner i ett varmt olje/skum bad med rostade mackor med skinka och en pizza sallad och varm oboy åh så klart korsord!
Där låg jag länge...

Men nu har jag iaf tagit mig hem med lånade långfillingar och mina super gammla west side brallor och två hoods :-P

Även att jag ska hoppa in i duschen igen för jag måste tvätta håret, orkade inte göra det hos Mom och gå hem med blött hår, så ja var bara att göra det då !

Men tänkte bara jag skulle skriva några ord först :-)

Now hold on to me pretty baby
If you want to fly
I'm gonna melt the fever sugar
Rolling back your eyes


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: