tv.nu/aldrignattbrapatv

Hade nyss besök av en Mötley och en Marre.
Även att Marre det aset hade med sig kina mat som han skulle svulla i sig det lilla aset, åh nu luktar det kina mat hela lägan.
Min mage reagerar starkt med kurrande efter MAT!
Så nu funderar jag på vad i helvete jag ska göra, för att få min mage att hålla tyst .. ? , ?
Någon som har något bra förslag på nått som är svin gott, går skit lätt att göra och är klart på engång?

Marre och Mötley har åkt för att spela biljard orkade fan inte följa med, sedan måste jag hålla i slanten jag har kvar!
Men de skulle komma tillbaka efter åh lira lite GH med mig :-D
Så då vart jag sjukt nöjd över det Muahahahaahah!

Aja skit på tv, hungrig åh skulle färga håret, fan bara massa jävla måsten hela tiden!

Bajs bajs på dig !


BRING IT.
BY: Sandra

Vadå slanten? E d kris igen din fuling? x

2009-02-17 21:27:12

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: