... Superbowl

Söndagen är kommen, gick väldigt fort denna helg måste jag då verkligen säga.

Fredags
Fixade jag Carros hår sedan spelade vi lite, sen åkte vi till Elin och gick sedan vidare ner på Sensson där vi satt och drack nån öl och pratade en hel del, var sjukt mysigt :) Åkte sedan hem till mig hela gänget och åt mcdonalds och spelade ps2 !

Lördag
Spelade giutar hero så klart. Micke kom även förbi han och lirade lite grann...
Men efter ett tag drog vi ner till bite line där Moster, Kusin och Mom satt så vi beställde lite mat och drack öl och surrade på myspys !
Sedan gick jag och solade en sväng sjukt skönt i vinter kylan måste jag då säga.
Drog hem satt upp vardagsrumms gardinerna och sedan var det bara fram med gittaren :P Huhuhuhu !
Vart bara hemma, sjukt skönt måste jag då verkligen säga !

Åh nu är det söndag åh jag har så klart lirat ps2 :P
Mötte upp Micke så tog vi en solning till, sedan gick jag till Mom där jag nu är !
Ska dra med mig Sis hem nu ska vi ha en myskväll med lirning och skräckfille :) Mys pys !  ! !

Sedan när klockan slår 01.00 är det dags för superbowl :D Ahhahhhhahahhahahaha så jävla peppad fram med ölen åch chipsen !  ! ! Får inte missas ikväll  ! !  !

Två lediga dagar kvar nu sedan är det till baka på jobbet helt utvilad !



För ibland känner man
Att hela jävla landet är befriat från ironi och självdistans
Till varje inskränkt människa
I hela jävla sverige som inte fattar att man skämtar

CP dom kallar mig tönt
Ni kan väl kalla mig vafan ni vill men det är lugnt
För vi lever i ett fritt land
Så det är fritt fram och bara kalla nån för fitta

Ni kan tycka att det är skit och jag kan skita i vad ni tycker



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: