2008 avklarat

Blir inget roligt inlägg detta, för mitt avskeds inlägg till 2oo8 kommer att bli gjord när jag har köpt mig en dator i slutet av denna månad som jag ska samla alla bilderna på ... Så att ni kan få nått roligt att titta på med :) visst e jag omtänksamen ;)

Nyår ja vad i helvet ska jag säga mer än helt sjukt jävla klockrent så jävla fett nice så ni anar inte :D moahahahaha

Men kan dock inte säga så mycket mera om det heller, för vi har dokumenterat hela skiten så ah bilder måste komma för att jag ska kunna ens börja förklara den sjuka jävla mongis nyårs mega fett nice bästa äventyret ;)

Ska även lägga upp 2oo9´s hetaste låtar att börja med ;) hahahahahahaha



Ledig i två dagar nu nice som fan ! imorn blir det lalala shopping vet inte hur man skriver det secend hand ? aja ni fattar vad jag menar :) Med Sandra och Nicola hoe blir myspys :D

Fredag ska min lilla lilla bli parad :S Buddah ska snuska med min lilla bebis :S ahhhhhhh !
Aja hoppas hon klarar det galant, kan ju önska han lycka till i att försöka få till det med tanke på den dära surpuppan ;) hahahaha ! Ja så snart kanske man ha massa små valpar hemma som skricker åh e söta :P hahahahahaha

Aja nu ska jag fortsätta försöka fixa den hära jävla skiten som en viss person vägrar att hjälpa mig med :( buhhhuuuuu !

Hoeboy

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: